19 Februari 2009

hidup mesti ceria .... wink*

*my prens pic ..geng2 CES..comey2 blaka kan..ni semo hevok2 nye geng ni...
nk tau sape yg paling havok??..ttula yg menjeling paling tajam tuh..ahhakks....
huhuh..
hari ini aku mulakan hari dgn penuh ceria..HAPPY MAKE UR LIFE BETTER...huhu...aku rs sungguh bahgia punyai opismate yg *sekepala* dgn aku...kenapa aku berkata begitu??...huhuh..kerana SAYA SAYANG KAWAN SAYA....pg ni kami(aku, diah, naz, ieja, yana n ikin)beramai2 p makan kat pantri mcm hari2 biasa...tp hari ni ade perbezaan skit...kami membawa bekal dr umah ....aku n diah beli nasi lemak yg dbungkus ngan daun pisang tuh...perghhh...cedappnye..dh lame rsnye xmam nasi lemak bungkus daun pisang..tingat lak masa zaman2 sekolah rendah dulu..heee...ieja plak bw fish cake goreng..yana bawa kuah kari..niat ati nk mam ngan roti..tp roti tetingal kat umah...kikiki..cian yana..tp sib baik cik diah ni ade buat simpanan roti dlm drawer...so leh la mam roti n kuah kari...cik naz plak..just bw perut..ahakss...hari ni HARI MAKAN SEDUNIA plak rsnye..huhuh..mcm2 yg kami mam...dok merasa makanan sesame sendri..dah macam kenduri lak dok mam rebut2..heee..meriah nye..ditambah lg plak ngan hilai tawa kami semua membingitkan lagi keadaan di pantri tuh...heee...

trrrreeett.... tetiba hp SE aku bebunyi igt kan dpt call dr sape lah...upanye..calling dr cik ikin..ty kat mane?..so aku pon dok habaq la kat cik ikin mai la dtg pantri memeriahkan lg suasana.....heheh....cik ikin pon terkedek2 la p ke pantri...huhu..cik ikin pon bawa bekal upanye...roti coklat + kismis...huhu..cik naz yg sudah keknyangan tu happy le bebeno..sbb roti tu peveret die..heee...

hari ini adalah permulaan hari yg sgt ceria..penuh dgn gelak tawa sahabat2 ku...ditambah plak..mlm td SAYA SGT BAHAGIA sbb dpt call dr abg syg...si die call utk memujukku....aku merajuk ngan die..heee...tp merajuk psl apa xperlu dnyatakan di cni k..adat la kan..kekdang kena merajuk gak dlm sesuatu hubungan..heee...SY HAPPY sgt (mesti die senyum ble bc entry ni..heeee)...okies geng...continue next time...

* nk tgk cite GENG (upin ipin)...waaaaaa..sob..sob...smlm p survey tiket...tp asik penuh je..yg ade midnight je...bek x yah tgk...ayyakk