14 Februari 2007

penink paler..



huhu..da lame rsnye x update blog nih...ermm..atas ni pic yg aku dah edit..adehh..alhamdulillah 
aku btol2 bersyukur application nk wt training kat manjung dah approve...tp masalah skang,aku da dpt  2 tempat...ermm xtau plak nk pilih yg mane satu..ermm..
ermm mak aku ckp better amik kat MPM jer..dkat ngan umah..g training pon jln kaki jer..
tp xde elaun ...beseler gov company..nk tenaga free jer..tp xpe..bknnye itu yg aku mahu..hehe..aku nk ilmu n pengalaman...kalo ade rezki pas abeh staD trus leh apply keje kat ctu..dkt ngan family...besh nyer..kalo br fresh graduate dah keje..cm along aku...ermm...skang ni otak lebih tertumpu pade test PL lak..adoii..satu mende x bc lg nih...ermm...mlm ni br terhegeh2 nk bc...xpela test ari jumaat ...hehe......ermm...nk layan lagu mutiara hati la..best...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

-leave ur comment here-