05 Februari 2007

ermm

sejak akhir2 ni..aku xtaula ape nak jadi ngan aku...aku pon xtau la nape lah aku jadi lemah mcm nih...kenapa?????aku jadi malas....malas sgt....akibatnye bile aku PK psl projek n staD..aku jd tension...ishhh....nape ngan ku nih....?sape leh bantu aku ...tolong...............aku asyik tepon mak aku...soh doakan aku berubah skit....aku btol2 pelik....heran......aku hilang keyakinan diri.........dari segala segi......adoiiii....dari segi ibadah pon...aku macam lalai je.....YA Allah adakah ini balasan-Mu....??....ampunilah hamba-Mu ini Ya Allah.......aku perlukan satu semangat........semangat perjuangan macam b4 nih......aku perlu memotivasikan diri.....Mesti...Mesti........get Up emi...bangun....bangun......sem ni sem penting....jgn ikutkan kata hati...nanti MATI.....bergerak sekarang......WAJIB!!!!!!!!!!...sesiapa yang terbaca rintihan ati aku ni....doakan lah aku yer...doakan aku moga aku peroleh kejayaan yang aku inginkan....aku hargai sgt doa korang....aku pon doakn semo kejayaan muslimin muslimat agar kita teguh berdiri di cc ISLAM...."Persistence Is The Gateway To Success"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

-leave ur comment here-