19 Mac 2009

belon Panas

*b4 balik.snap from jambatan ptrajaya...zooming...yg wane merah tu cm mug nescafe*

*snap dr jambatan gak*

*zooming*

*tgh blowing1*

*tgh blowing2*

*tgh blowing3*

*bntuk clown..da terbang*

*owg galah*

*3 belon yg sgt comel*


huhuh..td waktu otw alik umah dr tmpt keje ..tetibe waktu dlm kete tenampak belon2 beso yg comel2 terbang kat udara...huhu..aku Lin n pa'e tertanya2..belon apekah itu?? sgt comel dan menarik..tetiba miss driver (miss Lin kecik molek) decide nk p ke tempat kejadian...siap beria2 si Lin ni nk naik belon panas tuh...huhuh...comel sungguh gaye kamu Lin...ahakss

ble dh hampir pd tapak kejadian...kami terbc 1 banner..upanyer...ade festival antarabangsa belon panas start from 19/3-22/3...huhuh..ble sampai kat tapak festival...kami b3 btol2 teruja..ahaha..banyaknye belon panas...1st time tgk dpn mate...disbbkn terlampau byk kete yg park kat ctu..sshla utk kami mnge'park'kan kete..so dok round2 jela sambil mate melilau tgk belon...heee..sian dak Lin...xdpt tgk sgt sbb tgh drive...siap jerit2 ckp "x aci...aku nk tgk gak....aku x kira sok b4 subuh2 lg aku dah tggu kat cni..hee..nk naek belon.."...heee...lin2...

tp best...dpt gak la..aku men'snap' beberapa pic tuk dijadikan bahan bukti pernah kesana ..huhuh..rs cm nak nek gak belon2 ni...tp cam gayat jer...heee...sok lusa kalo ade rezki nk ajak osmate aku kesana...huhuh..yippiii